جمعه 31 فروردين 1403 شمسی /4/19/2024 3:53:03 PM
آمار فروردین سال ۱۴۰۲ اعلام شد؛

تولید کنسانتره سنگ آهن شرکت‌های بزرگ کشور در نخستین ماه ۱۴۰۲ با بیش از ۵ درصد افزایش، به ۴.۶ میلیون تن رسید.
افزایش ۵ درصدی تولید کنسانتره آهن شرکت‌های بزرگ

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، ۱۰ شرکت نخست تولیدکننده کنسانتره سنگ آهن در ماه فروردین، حدود ۴ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۱۹۸ تن کنسانتره تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۴ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۳۲۶ تن بود.

از این میزان، شرکت های «گهر زمین» یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۹۹۶ تن، «چادرملو» ۹۱۰ هزار و ۷۷۸ تن، «گل گهر» ۴۹۷ هزار و ۵۵۴ تن، «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۴۰۷ هزار و ۱۰۳ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۳۵۸ هزار و ۸۱ تن، «مرکزی» ۳۲۳ هزار و ۶۲۲ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۲۴۲ هزار و ۸۰۱ تن، «توسعه فراگیر سناباد» ۲۲۲ هزار و ۵۱۲ تن، «صبانور» ۸۷ هزار و ۵۴۶ تن و «جلال آباد» ۱۵ هزار و ۲۰۵ تن کنسانتره آهن تولید کردند.

طی ماه فروردین ۱۴۰۲، شرکت های بزرگ یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۲۲۶ تن کنسانتره به شرکت ها ارسال کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۸۹۲ تن)، حدود ۱۴ درصد کاهش نشان می دهد. افزایش ۲۶ درصدی تولید و ۴۷ درصدی دانه بندی شرکت های بزرگ معدنی در ماه فروردین، ۱۷۰ هزار و ۱۵۴ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (۱۳۵ هزار و ۴۶۶ تن)، ۲۶ درصد افزایش نشان می دهد.

ارسال سنگ آهن دانه بندی نیز با ۴۷ درصد افزایش، از ۱۱۹ هزار و ۵۳۲ تن در سال ۱۴۰۱ به ۱۷۵ هزار و ۴۶۹ تن طی سال ۱۴۰۲ افزایش یافت.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین