چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 شمسی /4/24/2024 10:17:46 AM

مجمع عمومی سالیانه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
به گزارش بیرونیت، مجمع عمومی سالیانه شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به ریاست عباس اکبری محمدی معاون سرمایه گذاری و امور شرکت‌های فولاد مبارکه و با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیات مدیره، حسابرس و بازرس قانونی شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ورق‌ خودروچهارمحال و بختیاری، در ابتدای جلسه حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن ارائه گزارش فعالیت هیات مدیره به مجمع اقدامات و توفیقاتی مانند افزایش ۶۶ درصدی سود خالص، رشد ۲۱درصدی فروش محصولات در سال ۱۴۰۱نسبت به سال ۱۴۰۰ و تولید ۲۵۳ هزار تن ورق گالوانیزه را حاصل حمایت ها و رهنمودهای هیأت مدیره و تلاش های بی شائبه مدیران و کارکنان شرکت دانست.

وی اظهار امیدواری کرد که شرکت ورق خودرو با تداوم برنامه ریزی های دقیق و حمایت های شرکت فولاد مبارکه در سال مهار تورم و رشد تولید بتواند افتخار ات بیشتری کسب کند.

در ادامه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت ارائه و مورد تصویب مجمع قرار گرفت. مجمع، موسسه حسابرسی رایمند و همکاران را به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت و روزنامه دنیای اقتصاد را به عنوان روزنامه رسمی برای سال مالی ۱۴۰۲ انتخاب کردند. همچنین مقرر شد ۴۵درصد از سود قابل تقسیم بین سهامداران توزیع شود.

در پایان، عباس اکبری محمدی معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های فولاد مبارکه و رئیس مجمع، اقدامات صورت گرفته در شرکت ورق خودرو را مثبت ارزیابی و اظهار امیدواری کرد که با تلاش هرچه بیشتر شاهد پیشرفت روزافزون این مجموعه باشیم.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین