به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی چادرملو، معاون بازرگانی این شرکت گفت: تولید و صادرات محصولات فولادی چادرملو علاوه بر تضمین سود سهامداران و تامین سرمایه ارزی پروژههای در دست احداث میتواند عامل مهمی در افزایش رقابت پذیری با سایر مشتریان، افزایش ثبات در تولید و کسب ارزش افزوده مناسب واعتبار بخشی به برند شرکت در بازارهای بین المللی باشد.
حسین اطمینان همچنین با اشاره به رشد قابل توجه فروش شمش فولادی چادرملو نسبت به سال گذشته افزود: در ۷ ماه سال گذشته ۴۶۴ هزار تن شمش فولادی چادرملو در بازارهای داخلی و خارجی به فروش رسید و امسال طی همین مدت ۷۹۰ هزار تن شمش فولادی فروخته شده است که با ۳۲۶ هزار تن افزایش، رشد قابل توجه۷۰ درصدی فروش محصول شمش چادرملو را نشان می دهد. وی همچنین عنوان کرد: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو هم اکنون سهم ۱۸ درصدی از کل بازار فروش شمش داخلی پس از شرکت فولاد خوزستان را در اختیار دارد.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست