به گزارش بیرونیت، مدیرعامل شرکت، در این نشست طی سخنانی، روابط عمومی را همپای بخشهای تولیدی و مهندسی شرکت، پیشران توسعه دانست و گفت: استراتژی تحول که همانند تولید، از جمله اولویتهای اصلی شرکت است ، نگاه به آینده دارد و همه بخشهای شرکت همانند روابط عمومی باید آیندهپژوهی داشته باشند تا از چرخه تحولات و رشد جهانی عقب نمانند.
کوهی، استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی و اطلاعاتی را برای روابط عمومی بسیار ضروری دانست و گفت: روابط عمومی در راستای حفظ و تقویت برند باید نمایه مشخصی برای شرکت تعیین کند و بر حفظ آن نظارت دقیق داشته باشد. مدیرعامل شرکت با اشاره به قدمت زیاد روابط عمومی ذوبآهن که همواره از پیشگامان این حوزه بوده است ، گفت : این میزان تجربه و مهارت بسیار ارزشمند است و قطعاً میتواند نقش مؤثری درحرکت تحولی شرکت ایفا نماید.
حمیدرضا رضایی سرپرست و تعدادی از سایر تلاشگران مدیریت روابط عمومی در ابتدای این جلسه توضیحاتی در خصوص فعالیت های این مدیریت ارائه نمودند.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست