دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 شمسی /5/20/2024 11:45:08 PM
رئیس خانه معدن ایران با اشاره به امضای قرارداد معدن مهدی آباد:

رئیس خانه معدن ایران گفت: امضای قرارداد معدن سرب و روی مهدی آباد نشان داد که شخص وزیر صمت و رئیس ایمیدرو از مدیران جسور دولت یازدهم هستند.
توسعه معدن جسارت مدیران برنامه سوم را می خواهد/ مدیران جسور دهه 70 مهدی آباد را به سرانجام رساندند

محمدرضا بهرامن در گفت و گو با معدن نامه با اشاره به امضای قرارداد معدن سرب و روی مهدی آباد افزود: امضای چنین قراردادی جسارت زیادی می خواست که در شرایط کنونی تنها از عهده مدیران قدیمی و کارکشته ای که تجربه مدیریت در دهه 70 را داشتند و مجری برنامه سوم توسعه بودند، برمیآمد.

او گفت: تفکر حاکم بر مدیران دهه 70 و بکارگیری مدیران تکنوکرات در آن دوره سبب شد تا زیرساخت های اقتصاد کشور توسعه پیدا کند و از همان موقع خصوصی سازی شکل گرفت و قراردادهای جسورانه ای امضا شد.

بهرامن افزود: امروز هم می بینیم که مدیران دهه 70 و مجریان برنامه سوم توسعه نظیر شخص وزیر صنعت و رئیس ایمیدرو با جسارت خاصی که مختص مدیران آن دوران است اقدام به امضای قرارداد معدن سرب و روی مهدی آباد کردند تا در آن کنسرسیومی متشکل از چند بخش خصوصی شکل گیرد و عملیات تجهیز این معدن آغاز شود.

رئیس خانه معدن ایران افزود: قراردادهای بزرگ نیازمند مدیران جسوری است تا بتوانند پروژه های بزرگ را بدون تنگ نظری و با نگاه توسعه ای در اختیار بخش خصوصی قرار دهند که خوشبختانه چنین دیدگاهی در مدیریت کلان دولت یازدهم وجود دارد.

او گفت: تاریخ معدنکاری پس از انقلاب فراموش نخواهد کرد که توسعه این بخش از روزی آغاز شد که مدیران جسوی به مانند مهندس حسین محلوجی و دکتر محمدتقی بانکی در راس کار قرار گرفتند با کمال خرسندی می بینیم که راه این دو با امضای قرارداد مهدی آباد از سوی مهندس نعمت زاده و دکتر کرباسیان ادامه یافته است. 



منبع: معدن نامه

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین