دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 شمسی /5/20/2024 5:00:01 PM
با دستور رئیس جمهوری صورت گرفت:

با دستور رئیس جمهور سه طرح صنعتی با اعتبار 873 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای 224 نفر روز شنبه پنجم فروردین، همزمان در کردستان به بهره برداری رسید.
بهره برداری از کارخانه کنسانتره سنگ آهن بخش خصوصی در کردستان

به گزارش معدن نامه، این طرح ها شامل کارخانه تولید کنسانتره آهن کیمیا معادن سپاهان کردستان، کارخانه تولید کنسانتره صبا نور کردستان و کارخانه تولید ایمپلنت های دندانی کردستان است.

بر اساس این گزارش کارخانه کنسانتره آهن شهرک بیجار از سوی بخش خصوصی عضو خانه معدن ایران، برای فرآوری مواد معدنی با هدف تولید، اشتغال و ازرش افزوده بیشتر در استان کردستان به بهره برداری رسیده است.

این گزارش حاکی از آن دارد، کارخانه تولید کنسانتره آهن کیمیا معادن سپاهان کردستان با ظرفیت اسمی 300 هزار تن کنسانتره آهن در سال احداث شده که همزمان با بهره برداری از آن زمینه اشتغال 93 نفر فراهم شد.

به گزارش  معدن نامه، این کارخانه در محل معدن و محدوده سراب شهرستان بیجار در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع احداث شده و برای احداث آن 220 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

بر اساس این گزارش کارخانه، کنسانتره آهن در شهرک بیجار در زمینی به مساحت 150 هزار متر مربع با صرف 581 میلیارد ریال سرمایه گذاری احداث شده است.



منبع: شاتا

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین