دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 شمسی /5/20/2024 8:08:06 PM
در پی بهره برداری از کارخانه کنسانتره سنگ آهن کردستان صورت گرفت:

رئیس خانه معدن ایران بهره برداری از کارخانه کنسانتره سنگ آهن کیمیا معادن سپاهان کردستان را به به بخش خصوصی فعال در معادن این استان، تبریک گفت.
تبریک رئیس خانه معدن ایران به بخش خصوصی کردستان

به گزارش معدن نامه، محمدرضا بهرامن گفت: بهره برداری از این کارخانه که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و یکی از اعضای فعال خانه معدن ایران ایجاد شده است، نشان می دهد که دولت یازدهم زمینه فعالیت فعالان اقتصادی بخش خصوصی در مناطق کمتر برخوردار را فعال کرده است.

او گفت: بهره برداری ازاین کارخانه با دستور رئیس جمهور نشان از توجه ویژه ایشان به نقش معادن کوچک و متوسط در افزایش تولید و اشتغال است که اگر بخش های خصوصی فعال در سایر استان ها هم در زمینه معادن گوناگون کوچک مقیاس فعالیت کنند، علاوه بر ایجاد اشتغال، سرمایه های سرگردان بخش خصوصی جذب معادن خواهد شد.

بهرامن افزود: باعث خرسندی است که یک فعال معدنی در کشور با سرمایه گذاری در معادن سنگ آهن استان کردستان ذخایر کوچک را بالفعل کرده و اقدام به تولید کنسانتره سنگ اهن کی کند که این محصول هم در داخل و هم در خارج کشور مشتری دارد.

او گفت: حضور رئیس جمهور و معاون اول ایشان در واحدهای بخش خصوصی نشان از اهمیت دولت به توسعه بخش خصوصی دارد و ما بر این باوریم که با توسعه بخش خصوصی در صنایع کوچک و متوسط معدنی و صنعتی دیپلماسی اقتصادی به وجود می آید و می تواند حضور کالای ایرانی را در بازارهای جهانی پررنگ کند.



منبع: روابط عمومی خانه معدن ایران

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین