دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 شمسی /5/20/2024 8:37:03 PM
به درخواست نعمت زاده صورت می گیرد:

نشست ویژه رئیس خانه معدن ایران با مدیران معدنی وزارت صنعت، با حضور محمدرضا نعمت زاده هفته آینده برگزار می شود.
سیاستگذاری های معدنی سال 96 در نشست ویژه خانه معدن با وزارت صنعت

به گزارش، معدن نامه، وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار نوروزی خود از رئیس خانه معدن خواست تا در نشستی قریب الوقوع با مدیران معدنی وزارتخانه، به بررسی کارنامه بخش معدن در سال 95 و تبیین سیاستگذاری های جدید برای سال 96 بپردازند.

بر اساس این گزارش، محمدرضا نعمت زاده در این باره گفت: سعی داریم تا در این نشست کارنامه بخش معدن در دولت تدبیر و امید را مورد بررسی موشکافانه قرار دهیم و دستاوردها و ناکامی های موجود را به افکار عمومی ارائه دهیم.

او افزود: با توجه به افزایش نقش بخش خصوصی در فعالیت های معدنی بهتر است یک استراتژی برای مدیریت بخش معدن در سال 1396 تهیه شود تا به مانند یک نقشه راه پیش روی مدیران دولتی و بخش خصوصی قرار گیرد.

این گزارش حاکی از آن دارد که در نشست ویژه وزارت صنعت با خانه معدن ایران، موانع موجود بر سر راه کسب و کارهای معدنی به ویژه فعالان معادن و صنایع معدنی کوچک و متوسط و راه های ایجاد اشتغال پایدار و تولید صادرات محور، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در این نشست ایجاد کنسرسیوم های معدنی برای انجام پروژه های بزرگ مورد بحث قرار گرفته و راه های توسعه معادن بزرگ و ذخایر دست نخورده کشور بررسی می شود.

موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاری خارجی و گرفتن شرکای خارجی نیز از دیگر مواردی است که در نشست ویژه خانه معدن با وزارت صنعت بررسی می شود.



منبع: روابط عمومي خانه معدن ايران

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین