يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 شمسی /5/5/2024 6:54:37 PM
فولاد میانه با تامین مالی بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید

کارخانه تولید آهن اسفنجی با ظرفیت سالانه ۸۰۰ هزارتن با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مقامات کشوری و استانی با تامین مالی 282 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن افتتاح شد. 
تلاش بانک صنعت و معدن برای رهایی از  تبعات وام ازدواج

به گزارش معدن نامه، در حالیکه بانک صنعت و معدن طی هفته های اخیر با پیوستن به سامانه پرداخت وام ازدواج مورد انتقاد فعالان اقتصادی و اقتصاددانان قرار گرفته بود، اعلام کرد: کارخانه تولید آهن اسفنجی با ظرفیت سالانه ۸۰۰ هزارتن با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مقامات کشوری و استانی با تامین مالی 282 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن افتتاح شد.

این طرح که درزمره طرح‌های هفتگانه فولادی است، در راستای قانون برنامه سوم و چهارم توسعه در بخش صنایع معدنی و به منظور تأمین فرآورده‌های فولادی و رفع نیاز به واردات فولاد و کسب بخشی از سهم جهانی فولاد، ساخته شده است.

در طول اجرای این طرح، برای بیش از 300 نفر به طور مستقیم و برای 800 نفر به طور غیرمستقیم اشتغال‌زایی و همچنین برای 1000 نفر به طور غیرمستقیم اشتغال‌ پایدار ایجاد شده است.

هفت طرح فولادی شامل فولاد قائنات، سپیددشت، سبزوار، شادگان، نی ریز، بافت و فولاد میانه است که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین