شنبه 29 ارديبهشت 1403 شمسی /5/18/2024 11:59:57 PM
مدیر امور استان‌های خانه معدن ایران خبر داد:

مدیر امور استان‌های خانه معدن ایران از حضور فعال نمایندگی‌های استان‌های خانه معدن ایران در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته (ایران کان مین 2017) خبر داد.  
حضور فعال نمایندگی های استان‌های خانه معدن در کان مین 2017/ استان‌ها پتانسیل‌های معدنی‌شان را معرفی می‌کنند
به گزارش معدن نامه، عارف حامدی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در نمایشگاه ایران کان مین 2017، 16 نمایندگی خانه معدن استان‌های کشور حضوری فعال خواهند داشت تا ضمن معرفی پتانسیل‌های معدنی استان‌های خود در نشست‌های تخصصی این نمایشگاه حضور موثری داشته و نقطه نظرات خود را در زمینه بهبود فضای کسب وکار در معادن و رونق اقتصادی این بخش مطرح کنند.
او افزود: این استان‌ها که از استان‌های معدنی و پرپتانسیل کشور بوده و از غنای معدنی بالایی برخوردار می باشند شامل استان‌های  آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، فارس، اصفهان، زنجان، کردستان، مرکزی، همدان، تهران، چهارمحال و بختیاری، ایلام، هرمزگان و قم هستند که حدود 650 مترمربع از فضای نمایشگاه را پوشش می هند.
حامدی در ادامه گفت: پتانسیل بسیار خوب معدنی در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی بخصوص در زمینه سنگ‌های ساختمانی متنوع مواد فلزی (طلا،مس، سنگ‌آهن و سرب وروی) و مواد غیرفلزی و همچنین در استان زنجان با ذخایر غنی سرب و روی، سنگ‌آهن، پرلیت و استان‌های خراسان رضوی و جنوبی با داشتن ذخایر غنی زغالسنگ، سنگ‌های ساختمانی، مواد فلزی، طلا و مواد معدنی طبقه یک استان یزد با توجه به ذخایر غنی سنگ‌آهن، سنگ‌های ساختمانی و مواد فلزی و غیرفلزی که عمدتا به لحاظ کیفیت و کمیت بینظیر هستند.
او ادامه داد: استان‌های فارس و اصفهان با توجه به ذخایر متنوع سنگ‌های ساختمانی و سایر استان‌هایی که در این نمایشگاه شرکت داشته و دارای ذخایر غنی مواد فلزی و غیرفلزی هستند ولی همه این استان‌ها حرف‌های بسیاری از مشکلات و سختی های تولید داشته و می‌خواهند با عرصه توانمندی‌های خود مشکلات و معضلات تولید در بخش معدن را با مسوولین کشوری در نشست های تخصصی مطرح کنند.
حامدی یادآور شد: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه دروازه ای برای معرفی پتانسیل‌های خوب معدنی کشور بوده و بتواند گره‌ای از مشکلات معدنکاران و فعالین معدنی کشور را باز کرده و سهم بسزایی در تولید ملی کشورمان داشته باشد.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین