يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 شمسی /5/19/2024 2:07:53 AM
رئیس خانه معدن ایران مطرح کرد:

رئیس خانه معدن ایران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایران کانمین 2017 از وزیر صنعت درخواست کرد: سرمایه صندوق بیمه فعالیت های معدنی را به 1500 میلیارد تومان برسانید.
افزایش سرمایه صندوق بیمه به 1500 میلیارد تومان/بخش معدن با مسوولیت های اجتماعی زنده است
به گزارش معدن نامه، محمدرضا بهرامن با بیان مطلب فوق اظهار کرد: با همکاری ایمیدرو این نمایشگاه در چنین فضایی با چهار نشست تخصصی و فوق تخصصی برگزار می شود. در این نمایشگاه 146 شرکت داخلی و 139 شرکت خارجی حضور دارند. 
او با بیان اینکه بخش معدن می تواند پیشران اقتصاد باشد، افزود: معتقدیم معدنکاری بدون نگاه زیست محیطی معنا ندارد. زیرا استانداردسازی یکی از اولویت‌های بخش معدن است. 
بهرامن ادامه داد: در دنیا با ورود تکنولوژی های جدید فعالیت های معدنکاری بر اساس مسائل زیست محیطی انجام می شود است. نقش معدن در جامعه اهمیت دارد و معدن و جامعه رابطه تنگاتنگی باهم دارد چرا که بخش معدن با مسوولیت های اجتماعی زنده است. 
او در ادامه خواستار شد سرمایه صندوق بیمه فعالیت های معدنی به 1500 میلیارد تومان برسد چرا که معادن فعال مسبب اشتغال هستند و امروز اشتغال یکی از نیازهای جامعه ایرانی است و اشتغالزایی امری است که بخش معدن می تواند برآورده کند. دولت می تواند با تمام فرصت هایی که در اختیار دارد، از بخش معدن بیشتر درآمدزایی کند. اگر توجه لازم به فعالیت های بخش معدن پیشران اقتصاد کشور خواهد بود.
از تمام دست اندرکاران بخش معدن تشکر می کنم و امیدوارم از پنل های تخصصی در صنایع معدنی کشور بهره برد.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین