يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 شمسی /5/19/2024 12:56:55 AM
عضو کمیته بانوان خانه معدن ایران مطرح کرد:

 عضو کمیته بانوان خانه معدن ایران مطرح کرد: غرفه های تولیدکنندگان مواد معدنی حاضر در نمایشگاه امسال کانمین مانند کلاس درس کاربردی در مبحث فرآوری بخصوص در نسوز ها و خاک های صنعتی است. 
نمایشگاه کانمین کانون آموزشی کاربردی برای دانشجویان است

به گزارش معدن نامه، بهار روانبد با بیان مطلب فوق اظهار کرد: سالن های 7، 8 و 9 نمایشگاه ایران کانمین 2017 از یک دیدگاه کلی بیشتر  کشورهای خارجی شرکت کرده بودند و در یک نگاه کاملا متوجه این مسئله می شویم که حتی فضای غرفه متناسب به مجموع فعالیت و همینطور در حد نیاز انتخاب شده است. از منظر دیگر در فرآیند استحصال مواد نسوز و عایق ها بخصوص در زمینه هیپ لیچ کارهای خوبی را می توان مشاهده کرد که خود به تنهایی یک کلاس درس  کاربردی در مبحث فرآوری بخصوص در نسوز ها بود و خاک های صنعتی در معرض  بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

او افزود: با توجه به هدف کمیته بانوان خانه معدن در راستای توسعه آموزش برگزاری چنین نمایشگاهی با این ترکیب بندی حضور تولیدکنندگان مواد معدنی می تواند بخشی از این هدف آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان محقق شود. ضمن اینکه بازدید از نمایشگاه فرصتی برای ارتباط برقرار کردن و آشنایی دانشجویان علاقمند به رشته مهندسی معدن و شرکت های معدنی است.


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین