پنجشنبه 8 خرداد 1404 شمسی /5/29/2025 1:41:20 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:80442
  • زمان انتشار:يکشنبه 4 خرداد 1404-13:50
  • کاربر:
ادریسی در همایش روابط عمومی‌های وزارت صمت با حضور سخنگوی دولت، اعلام کرد:

مدیر روابط عمومی ایمیدرو اعلام کرد: روابط عمومی‌های سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت صمت؛ با کمترین امکانات؛ بیشترین خدمات را در عرصه اطلاع رسانی و فضای تعاملی ارایه می‌کنند.
ضرورت پیاده‌سازی استراتژی‌های نوین و مهندسی مجدد در روابط عمومی‌های زیرمجموعه وزارت صمت

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی ایمیدرو؛ سولماز ادریسی امروز در همایش سراسری مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت که با حضور فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت و سید عباس حسینی مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزراتی وزارت صمت حضور داشتند، در در سالن کنفرانس محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، افزود: اکنون در زمان وزارت مهندس اتابک وزیر صمت و با حمایت های رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت صمت؛ فضایی تعاملی ایجاد شده تا دغدغه های روابط عمومی ها شنیده شود.

وی در این برنامه با تاکید بر نیاز به نیروهای متخصص در حوزه روابط عمومی، گفت: اکنون نیاز است روابط عمومی شرکت ها و سازمان های زیرمجموعه وزارتخانه، با مهندسی مجدد و تعیین استراتژی های جدید؛ همسویی بیشتری با اهداف وزارت صمت داشته باشند.

ادریسی ضمن بیان اینکه در اینگونه رویدادها ضروری است تا مدیران عامل و روسای سازمان ها و شرکت ها در کنار مدیران روابط عمومی حضور داشته باشند؛ افزود: بیان دیدگاه ها و دغدغه ها در حضور مدیران؛ شرایط را بیش از پیش برای ارتقای حوزه روابط عمومی هموار می کند.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو تاکید کرد: اهمیت حوزه روابط عمومی به گونه ای است که اگر مدیران این حوزه متخصص و اگاه به مسائل روز نباشند؛ نمی توانند پاسخگوی خواسته های وزارتخانه باشند و بدیهی است که روابط عمومی باید در بطن امور باشد و در حاشیه قرار نگیرد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین