در سال گذشته، فولاد مبارکه توانست ۸۰ درصد از حدود ۱۶ هزار ردیف قطعه و تجهیز موردنیاز خود را از طریق شرکتهای داخلی تأمین کند، با محوریت واحد بومیسازی برای سال ۱۴۰۴، برنامهریزیشده که حدود یک هزار ردیف دیگر از این قطعات، بهویژه آنهایی که برای اولین بار توسط شرکتهای دانشبنیان ساختهشده، تأمین شود.
فولاد مبارکه قصد دارد شرکتهای همکار و شریک تجاری خود را در حوزه صنعت، برندسازی کند و محصولات برندسازیشده این شرکتها را به کشورهای دیگر صادر کند، هدف نهایی این سیاستها افزایش ارزآوری است.
در سال ۱۴۰۴ به گونهای برنامهریزی کردهایم که از طریق تجهیزات و قطعاتی که برای اولین بار ساخته میشوند، از خروج ارز به میزان ۱۶ میلیون یورو جلوگیری کنیم.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست