شنبه 8 ارديبهشت 1403 شمسی /4/27/2024 3:07:39 AM

بورس کالای ایران برترین‌های خود در هفته چهارم اردیبهشت (منتهی به ۲۹اردیبهشت) را براساس ارزش فروش شرکت‌ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.
فروش خوب معدنی‌ها و فلزی‌ها در بورس کالا

به گزارش بیرونیت به نقل از کالاخبر، جزئیات رتبه‌‌‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

فولادمبارکه اصفهان با ثبت معامله ۳۱۴‌هزار و ۸۰تن ورق گرم، ورق سرد، ورق گالوانیزه و قلع‌اندود به ارزش بیش از ۸‌هزار و ۲۲۷میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

معدنی و صنعتی چادرملو با فروش ۳۲۴‌هزار تن کنسانتره و گندله سنگ‌آهن و شمش بلوم به ارزش نزدیک به ۲‌هزار و ۹۴میلیارد تومان دوم شد.

ملی صنایع مس ایران با فروش ۴‌هزار و ۷۰۰تن مس کاتد، مس کم‌عیار و سولفور مولیبدن به ارزش نزدیک به یک‌هزار و ۶۱۰میلیارد تومان، سوم شد.
پالایش نفت اصفهان با ثبت معامله ۷۳‌هزار و ۱۵۰تن وکیوم‌باتوم، لوب‌کات سبک و آروماتیک سنگین به ارزش نزدیک به ۹۷۱میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

معدنی و صنعتی گل‌گهر با ثبت معامله ۱۹۷‌هزار تن گندله و کنسانتره سنگ‌آهن به ارزش بیش از ۸۵۳میلیارد تومان پنجم شد.
فولاد خوزستان ۳۳‌هزار و ۳۰تن شمش بلوم، تختال C و آرگون را به ارزش بیش از ۶۷۰میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

پتروشیمی تندگویان با فروش ۱۳‌هزار و ۲۳۲تن پلی‌اتیلن ترفتالات نساجی و بطری و نخ پلی‌استر در گریدهای مختلف به ارزش بیش از ۶۲۵میلیارد تومان هفتم شد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با ثبت معامله ۴۵‌هزار تن آهن اسفنجی به ارزش بیش از ۵۷۱میلیارد تومان، هشتم شد.

ورق خودروی چهارمحال و بختیاری با فروش ۱۲‌هزار تن ورق گالوانیزه خودرو و ورق گالوانیزه G به ارزش بیش از ۵۶۸میلیارد تومان در رتبه نهم ایستاد.

ذوب‌آهن اصفهان نیز با ثبت معامله ۲۲‌هزار و ۹۶تن تیرآهن، میلگرد و ریل و ثبت ارزش بیش از ۵۶۷میلیارد تومان دهم شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین