دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 شمسی /4/29/2024 10:27:35 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:71109
  • زمان انتشار:سه شنبه 28 فروردين 1403-14:21
  • کاربر:
معروفخانی خبر داد:

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از برگزاری چهارمین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری در زمستان سال آینده در بندرعباس خبر داد.
چهارمین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری در فولاد هرمزگان برگزار می‌شود

به گزارش بیرونیت به نقل از دنیای معدن، عطاالله معروفخانی افزود: پیش از این سه کنفرانس بین المللی فولادسازی و ریختگری در بندرعباس  و استان هرمزگان برگزار شده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده چهارمین کنفرانس نیز در این شهر با حضور مدیران صنعت فولاد، متخصصان و  کارشناسان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تاکید کرد: قطعاً با برگزاری سه کنفرانس قبلی همکاران ما تجربیات خوبی را کسب کرده اند تا چهارمین کنفرانس بین‌المللی فولاد و ریخته‌گری نیز با کیفیت بالایی در این شهر برگزار شود. 

وی با بیان اینکه در سه دوره گذشته با تبادل اطلاعات مورد نیاز موفقیت‌های بسیار خوبی در زمینه تامین تجهیزات و روش ها در صنعت فولادسازی و ریخته‌گری کشور به دست آمده است، افزود: با توجه به اینکه دبیرخانه این کنفرانس نیز از سال گذشته کار خود را آغاز کرده است،لذا تمام شرایط لازم برای بهتر برگزار شدن چهارمین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری در زمستان سال ۱۴۰۴ فراهم شده است.

 معروفخانی اظهار داشت: در سه دوره گذشته برگزاری این کنفرانس برای توسعه صنعت فولاد کشور  بسیار تاثیرگذار بود و این سبب شد که فعالان عرصه صنعت فولاد کشور تجارب ارزشمندی را در تعامل و همکاری با یکدیگر کسب کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان یادآور شد: با برنامه ریزیهای انجام شده بدون شک چهارمین کنفرانس نیز خیلی با کیفیت‌تر از سه کنفرانس قبلی برگزار خواهد شد و با توجه به آغاز به کار دبیرخانه این کنفرانس انتظار داریم این کنفرانس نیز با کیفیت بالاتری برگزار شود.

شایان ذکر است که سومین کنفرانس بین المللی فولاد سازی و ریخته گری سال گذشته با حضور اعضای انجمن فولاد کشور، مدیران، اساتید دانشگاهی، کارشناسان و متخصصان این صنعت در فولاد هرمزگان برگزار شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین